در اینجا ۵ دلیل وجود دارد که چرا در نهایت هر چقدر هم که تلاش کنید وزن کم نمی کنید


آیا برای کاهش چربی به باشگاه رفته اید اما تغییری نمی بینید؟ آیا فقط برای کاهش وزن رژیم گرفته‌اید اما احساس می‌کنید که این رژیم موثر نیست؟

در اینجا دلایلی وجود دارد که باعث می شود هر چقدر هم که تلاش می کنید وزن کم نکنید.

۱. هورمون ها

هورمون ها سیگنال هایی را به مغز می فرستند. بنابراین، زمانی که هورمون های تیروئید و کورتیزول به درستی عمل نمی کنند، افزایش وزن و حفظ وزن تحت تاثیر قرار می گیرد. همچنین، زمانی که به بیماری های مقاومت به انسولین مانند چاقی مبتلا هستید، احتمال کاهش وزن شما کمتر است.

۲. ژنتیک

اگر ژن چاقی غالب در خانواده خود دارید، نباید شما را شوکه کند که برای از دست دادن مقداری چربی تلاش می کنید زیرا ژن ها بر نحوه ذخیره چربی بدن و اینکه چربی اضافی کجا می رود تأثیر می گذارد. به همین ترتیب، اگر یک یا هر دو والدین چاق باشند، ممکن است دفع مقداری از چربی برای شما دشوار باشد.

همچنین بخوانید: ۶ حقیقت سخت در مورد کاهش وزن

۳. غذا:

غذایی که می خورید را بررسی کنید. برای اینکه در سفر کاهش وزن خود نتایج مثبتی کسب کنید، باید میزان کالری مصرفی خود را کاهش دهید. لزوما نباید غذا خوردن را کنار بگذارید، اما مراقب کالری دریافتی خود باشید. بنابراین کاهش وزن در صورت مصرف غذاهای سرشار از کالری و چربی برای شما دشوار خواهد بود.

۴. ورزش کردن

موضوع ورزش نیست، نحوه ورزش کردن است. وقتی برای کاهش وزن ورزش اشتباهی انجام می دهید، کاهش وزن سخت می شود.

۵. سبک زندگی

برای برخی افراد، استرس و کمبود خواب می تواند منجر به افزایش وزن شود. تحقیقات همچنین نشان داده است که استرس می تواند منجر به افزایش هوس و در نتیجه منجر به افزایش وزن شود.

برای به روز رسانی های بیشتر به Newsblenda.com مراجعه کنید.

1421a887382cba02b9ccc496ad65e8a3؟  s = 130 و d = آواتار کاربر wp و r = g

برکات اودوما

من دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی هستم.
تولید کننده و ویرایشگر محتوای آزاد.
از نوشتن داستان کوتاه هم لذت می برم و آثار زیادی در دست دارم.