سالم باشید – قند نخورید تایمز به زبان ساده انگلیسی – سایت فارس قلم


صنعت شکر هدفی دارد. این هدف فروش بیشتر شکر است. همچنین شرکت هایی را هدف قرار می دهد که محصولات شیرین شده با شکر تولید می کنند.

کارشناسان گفتند چربی دشمن است. این به این دلیل است که چربی شبیه به دشمن است.

این اولین چیزی است که باید بدانید. شکر تقریباً در همه جا در رژیم غذایی مدرن وجود دارد. در نان ساندویچ، آب مرغ، ترشیجات، سس سالاد، بیسکویت، ماست یافت می شود. و: غلات البته در نوشیدنی ها و غذاهایی مانند نوشابه ها و شیرینی ها یافت می شود.

کارشناسان سلامت از شما می خواهند که روی شیرین کننده های اضافه تمرکز کنید. آنها شکر دانه ای، شربت ذرت با فروکتوز بالا، عسل، شربت افرا، استویا، ملاس هستند.

لازم نیست نگران قندهایی باشید که بخشی طبیعی از آن هستند میوهسبزیجات و محصولات لبنی. اکثر مردم قندهای طبیعی زیادی نمی خورند. فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی اطراف قندهای طبیعی شما را سیر نگه می دارد.

یک فرد بالغ نباید بیش از ۵۰ گرم قند افزوده در روز بخورد. یعنی حدود ۱۲ قاشق چایخوری. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است – بدون اینکه پول بیشتری برای غذا صرف کنید.

چند قانون و عادت ساده ایجاد کنید که: تبدیل شدن به طبیعت دوم یک ایده این است که از خوردن تمام قندهای اضافه شده به مدت یک ماه خودداری کنید. سپس دوباره آنچه را که از دست داده اید اضافه کنید. ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

مهمتر از همه، هدف بیشتر مردم باید یافتن چند راه ساده برای کاهش مصرف قند باشد. پس از پایان خواندن این راهنما، پیشنهاد می کنیم دو یا سه ایده را انتخاب کنید و آنها را برای چند هفته امتحان کنید.

هدف باید یافتن چند راه ساده و پایدار برای کاهش مصرف شکر باشد.

با صبحانه شروع کنید.

صبحانه خطرناک ترین وعده غذایی در روز برای قند است. برچسب روی ماست، گرانولا، غلات و نان را بخوانید. سعی کنید موارد زیر را انجام دهید:

  • Cheerios. قند آن کم است.
  • بلغور جو دوسر ساده. آن را با میوه های تازه طعم دار کنید.
  • نان. بسیاری از برندها در هر برش فقط ۱ گرم یا کمتر شکر دارند.

برخی از انواع نان خاورمیانه مانند پیتا و لواش انتخاب های خوبی هستند. تعداد فزاینده ای از سوپرمارکت ها آن را می فروشند.

یک صبحانه تازه بخورید و سه یا چهار مورد از موارد زیر را بخورید.

  • تخم مرغ همزده یا سرخ شده،
  • میوه
  • ماست ساده
  • یک تکه کوچک نان برشته شده
  • چند آجیل
  • مقدار کمی سبزیجات مانند اسفناج، هویج و سیب زمینی شیرین.

در بیشتر نقاط جهان، از جمله بخش‌های بزرگی از آسیا، صبحانه به‌جای یک غذای شیرین به عنوان یک وعده غذایی خوش طعم در نظر گرفته می‌شود. برای ایده های بیشتر برای صبحانه، دستور العمل های کامل صبحانه ۳۰ روزه ما را بررسی کنید.

آب میوه واقعی هیچ شیرین کننده اضافه ای ندارد. اما حاوی قندهای طبیعی است. نوشیدن بیش از حد آبمیوه می تواند خطرناک باشد زیرا حتی قندهای طبیعی نیز می توانند بیش از حد باشند. وقتی یک لیوان آب پرتقال می نوشید، فیبر پرتقال را نمی خورید. وعده های آب خود را بیش از شش اونس نگه دارید. فقط یک فنجان در روز بنوشید.

در هفته‌های آینده، ایده‌های بیشتری در مورد چگونگی کاهش میزان قند در رژیم غذایی خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: نیویورک تایمز ۱۴ مارس ۲۰۱۸

سهولت چاپ، PDF و ایمیل