شکر ، چربی ، شیر: سه بزرگ و انتقال سریع آنها


pexels-photo-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار کردم ، چند مورد کلیدی وجود داشت که من به دنبال آن بودم.

من نگاه کردم به نقاطی را در طرح نشان می دهد در ابتدای مکالمه ما برای پیدا کردن جایی که آنها در رژیم غذایی خود هستند.

در اولین مطالعه من در زمینه تغذیه ، به ما گفته شد که باید “افراد را در جایی که هستند” بشناسیم و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من هرگز واقعاً معنی آن را نفهمیدم. همچنان که به تمرین ادامه می دادم ، فهمیدم که این روش دیگری برای گفتن “یک قدم در یک زمان” است. به عنوان مثال ، اگر فردی صبحانه تند تند و حبوبات شیرین با نوشابه بخورد ، استفاده از اسموتی سبزیجات و میوه ها با پودر پروتئین ممکن است مثر واقع نشود. چرا؟ از آنجا که این یک قدم نیست ، 3 است. و 3 مرحله برای غذا (صبحانه) برای درخواست بسیار زیاد است: سرعت زیاد.

اینگون آنا با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید ، حتی اگر بخواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلو ببرم ، می توانم آنها را یکبار دیگر – با خیال راحت انجام دهم. برای بودجه ، توانایی و آرامش خاطر آنها ایمن است.

اینها 3 مورد اصلی هستند که می توانید به آنها روی بیاورید و در رژیم غذایی شما جهش خوبی ایجاد کرده و با هر لقمه تغذیه زیادی به شما می دهد.

به جای حذف کامل آن از رژیم غذایی ، می توانیم یک تغییر معمول را به نسخه سالم تر تغییر دهیم ، این یک مرحله بسیار بهتر است. در تغذیه ، همیشه “خوب / بهتر / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی و شیر دارای لایه ها و لایه های مخصوص به خود هستند / بهتر / بهتر. 3 مورد اصلی شامل کلیدهای غذایی (مقدار زیادی مواد مغذی / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت) است که می توانید در حال حاضر انجام دهید. من تا جایی که می توانستم کار را ساده کردم. بنابراین ، در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در زمینه تغذیه جامع ما ترجیح داده نمی شود [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود مواد مغذی (و توانایی آن حتی در سرقت مواد مغذی از بدن) به این معنی نیست که ما نه واقعا همچنین می تواند هر چیز شیرین را بچشد. ما فقط می توانیم شکر سفید را در انبار خود به چند روش مختلف ارتقا دهیم.

مسیر معرفی: به جای معمول شکر ارگانیک یا شکر نیشکر بخرید. شما کمتر استفاده می کنید زیرا گران تر است و اگر از آن استفاده کنید ، می توانید کمی از آن بیزار شوید. خود را گول نزنید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید محصولات ارگانیک “سالم” نیست – به یک قند تبدیل شده است کم اهمیت کیفیت بهتر و حمایت از پرورش دهندگانی که چغندر GMO را برای شکر کشت نمی کنند.

گزینه بهتر بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از پایه های میوه دره ما پیدا کنید ، جایی که مکانهای زیادی در همه جا وجود دارد. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز از طریق دوستان یا معاملات حیاط خلوت به فروش خصوصی می پردازند ، بنابراین از محیط اطراف خود بپرسید و بهترین مورد را پیدا کنید. عسل خام از نظر فنی لازم نیست پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی آن “خام” است ، اما مواد معدنی با تدبیر باقی می مانند و من هنوز هم برای بیشتر کارهایی که در پخت نان انجام می دهم از عسل استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر ، 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. به دنبال شربت های تیره و “خالص” افرا باشید ، شربت های ذرت جعلی / شربت طعم افرا نخرید. آنها به شما شربت افرا خالص معدنی نمی دهند.

سایر گزینه ها: مولاس ملاس یک ماده معدنی غنی از شیرین کننده است (در واقع اکثر افراد آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید در پخت و قهوه واقعاً مشخص است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها سالم نیستند و بخشی از رژیم بد هستند ، ما به روش های مختلف به رژیم غذایی نیاز داریم. اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، این را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

مسیر معرفی: همانطور که در راهنمای چربی ها توصیه شده است ، چربی های سالم بخرید ، که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، روغن کتان و دانه ، گیاهی (کره روشن) ، غذاهای ارگانیک / خام. آجیل و دانه ها ، روغن زیتون (فوق بکر) ) و روغن کنجد.

بهترین / بهترین گزینه بعدی: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک

شیر:

در حالی که چربی شیطان پرست می شود ، از طرف دیگر لبنیات هنوز بخاطر تغذیه اولیه اش مورد تمجید قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی فقط از طریق لبنیات است. ما قبلاً می دانیم که در آنجا ، واقعاً درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] در حالی که واقعیت این است که اگر زیاد بخوریم ، اجتناب از شیر گاو (در بسیاری از سس ها ، غذاهای پخته شده و غیره پنهان است) می تواند چالش برانگیز باشد ، اما اگر غذاها و آشپزی خودمان را به خصوص در انتخاب خود انتخاب کنیم. بسیاری از مشتریانی که رژیم غذایی خود را کوتاه کرده اند یا نکرده اند ، احساس می کنند که گوارش آنها چندین برابر بهبود می یابد. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر معرفی: جایگزین های شیر را برای هر منطقه ای که از لبنیات استفاده می کنید خریداری کنید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای بسیاری از جایگزین های قهوه – شیر بادام یا سویا برای غلات استفاده کنید [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بهتر بعدی: خودتان شیر جو یا آجیل تهیه کنید. دالی را گیود. [Recipe]

با رایانا یک چت رایگان رزرو کنید

بدست آوردن آن کار سختی نیست ، فقط بخشی از خرید سوئیچ و سپس مخلوط کردن آن با کاری است که انجام می دهید. با چند تغییر ساده می توانید رژیم غذایی خود را بسیار ارتقا دهید!

(به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مطالب پیچیده تغذیه ای را به مهمترین آنها ساده می کنم و اقدامات لازم را انجام می دهم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید