این مقاله رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت شما را شگفت‌انگیز می‌کند: بخوانید یا از دست ندهید

برنامه ی رژیم لاغری سریع رژیم کتوژنیک مقدار کربوهیدرات مصرفی را به 20 تا 50 گرم کاهش میدهد اما میزان پروتئین در این رژیم متوسط و میزان چربی پنج آسان روش‌ها ساخت با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم زودتر 1402 بالا است. 7. سپس نان را از فر بیرون آورده و صبر می کنیم تا نان کاملا سرد شود. بیایید با مشخصکردن انواع مختلف رژیم گیاهخواری شروع کنیم.

قبل از شروع هر رژیم غذایی بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و متناسب با شرایط بدنیتان رژیم مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی بهتر است قبل از شروع یک رژیم غذایی با متخصص تغذیه مشورت کنید تا متناسب با شرایط بدنیتان رژیم مناسب را به شما معرفی کند. ​Post has  be en gen er ated with G SA C​ontent G᠎enerator  DE᠎MO!

رژیم کتوژنیک برای صرع

با وجود تنوع در این رژیم، فقط دربارهی رژیمهای کتوژنیک استاندارد و پروتئین بالا به طور گستردهتری مطالعه و تحقیق شده است. HMR مخفف کلمات Health Management Resources Program به معنی برنامه مدیریت منابع سلامت است. شاید این رژیم به اندازه رژیم هایی مثل اتکینز، HMR یا کتوژنیک رژیم لاغری سریع نباشد؛ اما به دلیل آنکه بسیار اصولی است و فرد در طی آن کمتر احساس گرسنگی کرده و ثبات بیشتری دارد، افراد زیادی در جهان به آن روی آوردهاند و کارشناسان تغذیه آن را کاملاً تائید می کنند.پس از تعیین کالری خوراکیها، نوبت به تعیین میزان کالری مورد نیاز بدن فرد در یک روز عادی میرسد.  Post has been gen er᠎at ed ​wi​th the help of G​SA Conte᠎nt  G​en᠎erator Dem ov᠎er᠎sion.

انواع فست در کتوژنیک

و باعث آن شده تا در جهان انواع رژیم غذایی برای کاهش وزن با برنامه های غذایی متفاوت و متنوع به وجود بیایند. گوشت را حتما در تابه تفلون یا باربی کیو طبخ کنید تا بدون روغن پخته شود. می توانید این سبزیجات را در کره یا روغن سرخ کنید یا مقدار زیادی روغن زیتون روی سالادتان بریزید و نوش جان کنید.

برای سبزیجات پخته شده می توانید از کدو سبز / اسفناج / کلم بروکلی / نخود فرنگی لبو / هویج بصورت آبپز یا بخار پز شده استفاده کنید. البته در برخی شرایط لاغری سریع می تواند بدون خطر باشد؛ آن هم وقتی است که طبق اصول خاصی باشد؛ مانند وقتی که از یک رژیم لاغری کم کالری تحت نظر پزشک یا مشاوره تغذیه پیروی می کنید که می تواند یک رژیم لاغری اصولی و سریع باشد.

رژیم لاغری سریع، مناسب وقتی است که فرد بنا به دلایل خاصی مجبور است در مدت زمان کوتاهی وزن کم کند. به طور کلی رژیم لاغری ویت واچرز فرد را از خوردن هیچ گروه غذایی منع نمی کند و محدودیت غذایی خاصی ندارد. همین که به طور مثال اگر کالری مورد نیاز روزانه او 1600 کالری باشد، اما او روزانه 1250 کالری دریافت کند کافی است تا وزن او بهتدریج کاهش پیدا کند.

رژیم های کتوژنیک چیست

اگر شما به دنبال رژیم غذایی مناسب می گردید میتوانید مطلب ” بهترین برنامه رژیم غذایی” را یتوانید مطالعه کنید. یکی دیگر از رژیم های لاغری که می توان گفت، بهترین برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن است، رژیم ویت واچرز نام دارد. یکی دیگر از رژیم های لاغری که ممکن است کمتر نام آن را شنیده باشید، رژیم فود مپ نام دارد.

نان کتوژنیک چیست

پس در نتیجه استفاده از خرما در رژیم کتوژنیک به صورت اصولی و کنترل شده مجاز است. بنابر این باید به سراغ مواد غذایی زیر برود.سبزیجات، شامل کلم بروکلی، گل کلم، کدو سبز، فلفل دلمه ای، قارچ سفید و مارچوبه می باشند.چربی های سالم نیز شامل روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آووکادو، گردو و بادام می باشند.چربی های حیوانی مجاز نیز شامل ماهی ( قزل آلا، ماکرل، سالمون ) گوشت ارگان ( جگر و زبان) میگو و گوسفند می باشند.علاوه بر این ها، آجیل ها و دانه ها مثل گردو، دانه کتان و آجیل جزو مواد غذایی مجاز در رژیم کتوژنیک می باشند.حالا به سراغ پروتئین ها می رویم.

سبزیجات کریستالی مانند کلم بروکلی، کلم، کلم فندقی و گل کلم که در ۱ فنجان، حدود ۳ تا ۶ گرم کربوهیدرات خالص دارند. انواع توت ها، از جمله زغال اخته، توت فرنگی، شاتوت و تمشک، حاوی 3 تا 9 گرم کربوهیدرات خالص در 1/2 فنجان هستند. اخیراً برخی پژوهشگران دریافتند که زنان مبتلا به دیابت بارداری با صرف وعده غذایی بر پایه غذاهای با نمایه گلیسمی پایین (غذاهایی که حاوی فیبر و سبوس هستند)، میتوانند قند خون بعد از غذا را کاهش دهند.

رژیم لاغری سریع نمناک

رژیم کم کربوهیدرات بر اساس همان ایده اساسی هرم رژیم کتوژنیک است : کاهش کربوهیدرات برای کاهش کالری دریافتی و کاهش سطح انسولین. میزان گرسنگی و فشاری که فرد باید در رژیم غذایی کتوژنیک تحمل کند کمتر از رژیم اتکینز است. توصیه می شود در طول روز زیاد آب بنوشید و روزانه ۲۳۰۰ میلی گرم یا کمتر سدیم مصرف کنید.

رژيم لاغري سريع پروتئين

توصیه می شود بعد از هفته اول مصرف روزانه 1 کپسول مولتی ویتامین همراه با وعده شام و آب فراوان میل شود. شام میتوانید سوپ آب مرغ یا گوشت همراه با 2 ورق نان تست و 2 عدد میوه میل نمائید. می توانید از انواع غذاهای گوشتی، مرغ، ماهی و تخم مرغ بدون نان یا برنج استفاده کنید. زیرا تن ماهی ارزش غذایی بالایی دارد.

همانطور که میدانید ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 بوده و برای سلامت مغز نقش اساسی ایفا می کند. نقش سیب زمینی در افزایش وزنشاید برای بعضی از افراد، سیب زمینی در لیست غذاهای بد قرار داشته باشد و آن را باعث افزایش وزن بدانند. کاهش وزن اصلی در این 2 هفته اتفاق میافتد.

دکتر کوهدانی، مشاور تغذیه در این باره پاسخ می دهند؛ البته مصرف کربوهیدرات موجب ترشح سطح بالایی از انسولین در بدن شده و این موضوع تاثیر منفی بر نحوه ی کارکرد مغز خواهد داشت به شکلی که ممکن است برخی فرایند های طبیعی مغز دچار مشکل شود. به طور مثال سبزیهایی مانند کلم بروکلی که حجم بالایی داشته و پر از آب هستند، فضای خالی معده را پر میکنند.

رژیم دوکان به طور کلی چهار مرحله دارد. به طور مثال سبزیهای خام و سوپها که میتوانند فضای معده را طوری پر کنند که فرد با وجود دریافت میزان کمی از کالری، احساس گرسنگی نداشته باشد. زیرا در این رژیم فرد باید غذاهای غنی از مواد مغذی، کم کالری، پر آب، میوهها، سبزیهای و سوپ زیادی مصرف کند. 3. در مرحله سوم: مصرف HCG را متوقف می کنید و به تدریج مصرف مواد غذایی همیشگی خود را افزایش می دهید.

رژیم لاغری سریع سیزده روزه

دو مرحله ابتدایی آن دو مرحله کاهش وزن هستند. اما از نظر روند کاهش وزن هر دو رژیم سرعت بالایی در پائین آوردن وزن افراد دارند. این محصول لبنی کربوهیدرات بسیار کم و چربی بالایی داشته و جزء غذاهای مجاز در رژیم کتو به شمار می رود. آواکادو که جزو غذاهای مجاز در رژیم کتوژنیک است؛ به طرز فوقالعادهای سالم و مفید است.

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

اولین و مهمترین چیزی که باید برای از دست دادن وزن در یک ماه انجام دهید پذیرفتن این واقعیت است که شما در وزن ایده آل خود نیستید و کمی اضافه وزن دارید و شاید در دانشگاه یا محل کار خود مشکلاتی دارید. در ادامه به بررسی رژیم غذایی ماست می پردازیم تا ببینم ایا واقعا ماست سبب کاهش وزن می شود یا خیر.

خرید کتاب کتوژنیک

پنیر فتا: از مشهورترین پنیرهای یونانی که بافت خامه ای تا ترد و طعمی نمکی و تند دارد. چنین رژیم کم کالری سبب از بین رفتن بافت عضلانی و کاهش سرعت سوخت و ساز بدن می شد. در مورد رژیم فود مپ باید یاداور شد همانطور که در ابتدا گفتیم این یک رژیم غذایی می باشد که بیشتر برای افرادی که مشکلات گوارشی نظیر روده تحریک پذیر دارند مناسب است، اما برای انسان های سالم که مشکلات گوارشی ندارند، زیاد مناسب نمی باشد و ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد.

رژیم کتوژنیک و پریود

اما بهترین رژیم غذایی برای شما آن است یک پزشک متخصص با توجه به وضعیت جسمی و روحی شما تعیین کند و بتوانید بدون هیچ نگرانی و عوارضی در دراز مدت به آن پایبند باشید. از دیگر عوارض این رژیم ، آنفولانزای کتو است ، افراد معمولا چند روز بعد از شروع رژیم به این آنفلانزا مبتلا می شوند که علائم آن تهوع ، اختلالات گوارشی ، احساس گرسنگی ، کاهش عملکرد ذهن و علائم دیگری است.

ویتامین B12 در مقدار بسیار کمی از مواد غذایی گیاهی وجود دارد که همان هم برای انسان قابل جذب نیست، بنابراین تنها راه مصرف این ویتامین در گیاهخواران مصرف مواد غذایی غنی شده با این ویتامین است که همه نمیتوانند از این مواد غذایی تهیه و مصرف کنند، بنابراین مصرف این مکمل به نظر برای گیاهخواران ضروری است، برای اطمینان میتوانید از آزمایش خون هم استفاده کنید و در صورت وجود کمبود مکمل¬یاری را زیر نظر پزشک شروع کنید.

نحوه انجام رژیم کتوژنیک

همچنین بسیار مهم است که بدانید در حین این رژیم چه نوشیدنی ها و نوشیدنی هایی را می توانید مصرف کنید. عدم وجود تعادل در رژیم غذایی روزانه افراد از دیگر چالشهایی است که اگر چه سوء تغذیه ناشی از فقر که یکی از دلایل عمده مرگ در سراسر جهان برشمردهاند ولی امروزه بیماریهای مرتبط با رژیم غذایی از جمله چاقی، بیماریهای قلبی، انفراکتوس و دیابت بسیار گسترش یافته بطوریکه پرخوری و عدم تحرک ناشی از زندگی مدرن و چاقی به چالش مهم بهداشت عمومی انسانها در کشورهای صنعتی تبدیل شدهاست.

اگر شما به دنبال شروع کاهش وزن در مورد اهداف سلامتی و تناسب اندام خود هستید ممکن است که به رژیم غذایی کتوژنیک فکر کنید. در این مرحله که بعد از 2 هفته اول شروع میشود خوراکیهایی مانند آجیل و میوه به رژیم غذایی فرد اضافه میشوند. رژیم ویت واچرز بعد از رسیدن به وزن ایده آل پایان نمی یابد بلکه برای حفظ وزن به دست آمده نیز به فرد کمک می کند.

تصور کنید که برای رسیدن به تناسب اندام و کمکردن اضافه وزن در مدت زمانی کوتاه، شما یک ماراتن بزرگ و سخت پیش رو دارید. علاوهبر این ، نشان داده شده که تخممرغها باعث تولید هورمونهایی میشوند که احساس سیری و طول مدت آن را افزایش میدهد. برای افرادی که وزن شان ۱۰۰ کیلو به بالا هست، میتوانند از رژیم لاغری 20 کیلویی استفاده کنند برای مطالعه بیشتر به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

هر ۱۰۰ گرم روغن گردو حدود ۳/۶۳ گرم اسید چرب غیر اشباع ۸/۲۲ گرم چربی غیر اشباع۱/۹ گرم چربی اشباع تولید میکند. همچنین منبع خوبی از ویتامین C، پتاسیم، اسید فولیک و ویتامین B6 محسوب می شود.میزان کالری موجود در ۱۰۰ گرم سیب زمینی، تقریبا برابر با یک لیوان آب پرتقال با حدود ۹۰ کالری است.متاسفانه اکثر افراد، سیب زمینی را به صورت ساده مصرف نمی کنند و بیشتر چیپس یا سیب زمینی سرخ کرده می خورند.

رژیم لاغری سریع برای نوجوانان

جنبه عقب کشیدن: یادآور سایر رژیم های غذایی فوق العاده کم کربوهیدرات، رژیم اتکینز برای اکثر اشخاص حقیقی بی خطر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید است با این حال در اسبابک ها غیر معمول قابل دستیابی است مشکلاتی تحمیل تنبل. این برنامه غذایی فوق العاده کم کالری است و همیشگی نیست.

این چاشنی ممکن است حتی به جزئی همیشگی از صبحانه شما تبدیل شود! محاسبه ی میزان کالری مواد غذایی و رژیم غذایی ممکن هست اوایل خیلی سخت و دشوار باشه ولی خب بالخره ضرب المثلی هستش که میگن نابرده رنج گنج … برخی از رژیم های غذایی با هدف مهار اشتها برای کاهش مصرف مواد غذایی در نظر گرفته میشوند، در حالی که برخی دیگر پیشنهاد میکنند مصرف کالری، کربوهیدرات یا چربی را محدود کنید.و برخی رژیم غذایی سریع نامیده میشوند.

رژیم هفت روزه کتوژنیک

سیب زمینی سرخ کرده و چیپس حاوی مقادیر کالری و چربی بیشتر هستند و انتخاب سالمی برای رژیم لاغری تان محسوب نمی شوند.۲۸ گرم چیپس که حدود ۱۰ تا ۱۵ عدد می شود ۱۴۹ کالری، ۱۰ گرم چربی، ۱۵ گرم کربوهیدرات، و ۲ گرم پروتئین دارد. رژیمی که از آن صحبت می کنیم کم اثرترین رژیمی است که تا به حال درباره آن شنیدید.

ی رژیم لاغری سریع

اما رژیم لاغری HMR سریعترین نتیجه را حاصل میکند و رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت است . نکته آخر این است که برای گرفتن سریعترین نتیجه از رژیمهای لاغری بهتر است ورزش روزانه نیز در برنامه فرد وجود داشته باشد. یکی دیگر از ایراداتی که به رژیم شوک وارد است این می باشد که فرد در ابتدای رژیم به سرعت وزن کم می کند اما مدتی بعد از آن نه تنها به حالت اولیه خود برمیگردد در مواردی هم ممکن است دچار اضافه وزن شود.

افزایش وزن با عادات غذایی غلط و زندگی بدون ورزش به وجود می آید و شما را دچار مشکلات فراوانی از جمله فشار خون، مشکلات قلبی، دیابت و… دیابت کاهش طبیعی سطح قند خون، حذف اثر منفی انسولین بالای خون معکوس کردن روند پیشروی بیماری خطرناک دیابت نوع2. در مایو کلینیک بر پایهٔ همین پژوهش، اصطلاح «رژیم کتوژنیک» را ابداع کرد تا اشارهای به تولید سطوح بالای اجسام کتونی در خون در اثر مصرف فراوان چربی و مصرف اندک کربوهیدرات داشته باشد.

رژیم لاغری سریع و ماندگار

کافی است جمله بهترین رژیم لاغری را در گوگل تایپ کنید تا با بیش از 310 میلیون نتیجه روبه رو شوید. افزایش ناگهانی وزن را می تواند به دلایل زیادی مانند: استرس، دارو، اضطراب، مصرف بیش از حد نمک یا مواد قندی و… در این نوع رژیم، بیش از ۴۰ درصد از کالری دریافتی برای بدن، پروتئین در نظر گرفته می شود.

برنامه رژیم کتوژنیک استاندارد

این مرحله زمانی آغاز میشود که فرد به عدد وزن مورد نظر خود خیلی نزدیک شده باشد. نظرتان چیست که خیلی آرام چندین وعده غذایی را نادیده بگیریم؟ مواد موجود در این رژیم برای مدتی البته نه خیلی طولانی سبب از دست دادن وزن آب بدن می شد. کمبود منابع انسانی، اقتصادی و فناوری جهت گسترش برنامههای مورد نیاز برای جلوگیری یا کاهش ضایعات پس از برداشت مواد غذایی.

پس از تعیین کالری خوراکیها، نوبت به تعیین میزان کالری مورد نیاز بدن فرد در یک روز عادی میرسد. در رژیم غذایی کالری شماری ابتدا کالری تمام غذاها، خوراکیها، نوشیدنیها، میان وعدهها، دسرها و بهطورکلی هر خوردنی یا نوشیدنیای که در برنامه روتین غذایی فرد وجود دارد باید محاسبه شود. مثلاً وقتی برنامه جشن عروسی او جلو افتاده است یا برای یک جراحی خاص آماده میشود که پزشک معالج به او توصیه کرده قبل از عمل باید وزن کم کند.یا زمانی که فشار شدیدی که ناشی از اضافه وزن زیادی است را روی زانوهای خود احساس میکند.

رژیم لاغری سریع در دو ماه

طبق گزارش شورای اطلاعات غذایی اروپا، سیب زمینی ساده یکی از سبزیجات فوق العاده سیرکننده است که باعث می شود به مدت طولانی تری احساس سیری کنید. به این ترتیب پروسه کاهش وزن با سرعت پائین تری ادامه پیدا خواهد کرد. در این مرحله میزان کربوهیدرات دریافتی به اندازهای افزایش پیدا میکند که فرد احساس سیری سالمی داشته باشد.

شما باید روزانه 20 تا 50 گرم کربوهیدرات در رور مصرف داشته باشید. و این چرخه ۵ روز رژیم و ۲ روز آزاد تا ۱۵ روز ادامه می یابد. افرادی که تمایلی به خوردن غذاهای بیان شده در این برنامه ندارند، می توانند غذاهای دیگری را جایگزین کنند. این خاصیت به احتمال زیاد به دلیل گریپ فروت است که وزن آب بدن را کاهش می دهد.

دوره رژیم کتوژنیک چند روزه است

طبیعی است که هرچقدر وزن بدن کاهش پیدا کند، کالری مورد نیاز آن نیز کمتر خواهد شد. اما وزن او در شرایط باثباتی است و افزایش پیدا نخواهد کرد. کتوزیس شرایط طبیعی هست که توی این مقاله در موردش صحبت کردیم. در ابتدا این رژیم را به بیماران قلبی که عمل جراحی داشتند و نیاز بود که قبل از عمل وزن خود را کاهش دهند اما همچنان نیرومند باقی بمانند توصیه میشد اما امروزه طیف وسیعی از افرادی که قصد کاهش وزن دارند از این رژیم غذایی استفاده میکنند.

البته این پروتئین مورد نیاز با استفاده از خوردن پروتئین های گیاهی مانند سویا، لوبیا و آجیل نیز دریافت می شود. نکته ای که در مورد این غذا وجود داره این هست که شما میتونید بعضی از سبزیجات موردعلاقه خودتون رو هم بهش اضافه کنید. روز دوم رژیم لاغری سریع مختص سبزیجات است.

رژیم کتوژنیک در بارداری

امتیاز آن این است که کوتاه مدت است و به دلیل کالری پایین غذاهایی که مصرف می کنید، نتایج آن سریع حاصل می شود.توجه: این رژیم بسیار سخت و فشرده بوده و برای افرادی که فعالیت فیزیکی سنگین انجام می دهند یا بیماری دارند مناسب نیست. البته این میزان نباید انقدر کم باشد که فرد به شدت دچار ضعف شود یا گرسنگی غیر قابل تحملی را تجربه کند.

اگر رژیم خود را از یک رژیم غذایی پر کربوهیدرات یکدفعه به این رژیم تغییر دهید ممکن است دچار سردرد نیز بشوید. این بدین معنی است که شما کمتر دچار فشار خون بالا، تصلب شرایین، نارسایی قلبی و سایر مشکلات قلبی می شوید. این تنها بخشی از آسیبی است که این رژیم وارد می کند و استفاده نادرست از داروها به تمام اعضای بدن آسیب جدی وارد می کند که می تواند کشنده باشد.

رژیم غذایی کتوژنیک برای لاغری

همانطور که از نام این رژیم لاغری قابل حدس می باشد، کار این رژیم غذایی این است که با وارد کردن شوک به بدن، بدن را وادار به چربی سوزی بیشتر کند. این رژیم در واقع یک رژیم کاردیاک است. بدلیل میزان کالری بسیار کمی که در این رژیم غذایی وجود دارد، حتما احساس گرسنگی خواهید کرد.

نتیجه ای که می توان از این بحث گرفت این است که ماست حاوی پروتئین و پروبیوتیک بوده و سیب زمینی حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی است و به دلیل فیبری که دارد، هضم و عملکرد روده ها را سرعت می بخشد.در نتیجه ترکیب این ۲ ماده با یکدیگر، باعث می شود تا بتوانید یک رژیم لاغری بسیار موثر و سریع داشته باشید.

رژیم کتوژنیک در ماه رمضان

باز هم اگر قانع نشده اید، چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟ اگر مشکل ادامه یافت، روزانه یک مکمل پتاسیم مصرف کنید. معمولا کودکان چاق در بزرگسالی هم با مشکل چاقی و عوارض ناشی از آن روبرو هستند. نتیجه این فرآیند این است که شما برای حفظ روند کاهش وزن خود به کالری بسیار کمتری نسبت به شخصی در همان وزن که چاق نبوده، احتیاج خواهید داشت.

از آنجا که وزن آب مانند جزر و مد نوسان پیدا می کند وب سایتی ادعا کرده است که روزه گرفتن در یک روز که ماه کامل ( دلیل نام عجیب این رژیم همین است ) است به پاک سازی سموم و کاهش وزن آب از بدن کمک می کند. در رژیم کتوژنیک میزان کربوهیدرات دریافتی به شدت کاهش پیدا میکند.

رژیم کتوژنیک کاهش وزن

این میوه حجم بالا و کالری بسیار کمی دارد که حجم معده را پُر و کالری دریافتی کاهش پیدا می کند اما تا چه زمانی باید قبل از خوردن هر چیز گریپ فروت بخورید؟ وجود آنتی اکسیدان درون این ترکیب، میتونه به لاغری وسلامت بیشتر بدن تا حد زیادی کمک کنه. این رژیم غذایی لاغری سریع یک برنامه کاهش وزن است که از طریق اصلاح عادات غذایی، رعایت رژیم غذایی سالم و کم کالری و البته برنامه ورزشی منظم باعث کاهش وزن میشود.

اما با داشتن بدنی عضلانی، بدن شما باید در پی هر مرحله از تمرینات ورزشی استراحتی بخود بدهد. رژیم اتکینز ۴ مرحله دارد. کسی که میخواهد با جدیدترین رژیم لاغری سریع و مؤثر اتکینز وزن کم کند و بعد از آن به ثبات وزنی برسد باید این رژیم را در 4 مرحله اصلی زیر رعایت کند.

سریع ترین رژیم برای کاهش وزن

این رژیم ها معمولا نامناسب و مد روز (fad diets) هستند و بعد از مدتی هیچکس به خوشنامی از آنها یاد نمی کند. در این رژیم لاغری سریع، غذاهای پر از کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی و انواع بیسکوئیت ها تقریباً حذف می شوند و رژیم غذایی سریع را تجربه میکنید.

رژیم لاغری سریع اتکینز رژیمی است که با کم کردن حجم کربوهیدرات دریافتی باعث پایین آمدن سریع وزن بدن می شود. دانه چیا یک سوپرفود واقعی است. مثلاً وقتی برنامه جشن عروسی او جلو افتاده است یا برای یک جراحی خاص آماده میشود که پزشک معالج به او توصیه کرده قبل از عمل باید وزن کم کند. چای سبز نیز مانند قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است و در بدن به چربی سوزی می پردازد.

شاید زیاد شنیدید که لاغری با چای سبز هم امکان پذیر هستش و این موضوع کاملا درست هستش.با نوشیدن چای سبز میتونید به بالابردن متابولیسم و گردش خون بیشتر در لاغری سریع شکم تاثیر زیادی داره. یک مطالعه نشان داده است که نوشیدن آب قبل از غذا میزان کالری دریافتی را کاهش میدهد و ممکن است در مدیریت وزن موثر باشد.

4 غیرقابل انکار اطلاعات درباره درباره رژیم کتوژنیک

رژیم لاغری سریع با میوه جات روز آخر رژیم مانند روزهای قبل نوشیدن آب به مقدار 10 تا 12 لیوان فراموش نشود . ما امروز قصد داریم تا مهم ترین نکات را درباره رژیم کتوژنیک برای لاغری در اختیارتان بگذاریم. مهم نیست که رژیم قبلی شما چگونه بوده است ، رژيم کتوژنیک یک فرصت بزرگ است.

نظرات درباره رژیم کتوژنیک

یکی از رژیم های مهم چربی سوزی و تناسب اندام رژیم کتوژنیک Ketogenic یا به اختصار کتو Keto است. اگر می خواهید به سرعت وزن کم کنید و قرار است هفته دیگر به جشنی بروید که لباس هایتان برایتان کوچک شده اند ، این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا 8 کیلوگرم کاهش دهید البته شما به شرطی وزن مورد نظر را کم می کنید که مو به مو برنامه زیر را رعایت کنید .

مثلا اگر از انواع پلو برای وعده ناهار طبخ کرده اید، می توانید از همان استفاده نمایید. شاید ادامه این برنامه برای طولانی مدت سبب بهبود کمبود پروتئین و اسید چرب های ضروری شود اما سبزیجات باید بخشی از وعده غذایی نه تمام آن باشند. آب میوهها و سبزیجات تازه (مصرف میوهها را محدود کنید تا مقدار قند و کربوهیدرات دریافتی بالا نرو).

رژیم لاغری سریع و خوب

این میزان کالری در 3 وعده اصلی و 2 تا 3 میان وعده تقسیم می شود.در این رژیم غذایی نیز مانند رژیم کالری شماری باید کالری دقیق موادی که مصرف میشود از قبل محاسبه شود. اسلیم فست یک برنامه جایگزین وعده غذایی جزئی است که شامل خوردن 2 جایگزین وعده غذایی در روز علاوه بر 3 میان وعده میشود.