هشت پیشنهادات از یک رژیم لاغری سریع اسان Pro

در برخی مطالعات نشان داده شده که رژیم کتوژنیک میتواند باعث بهبود سطح هورمون انسولین و کاهش وزن و عوارض پوستی در افراد درگیر با سندرم تخمدان پلی کیستیک شود. نورامیس و رووفیل هر دو طیف وسیعی از محصولات مختلف دارن که پزشک میتونه با توجه به شرایط پوستی بیمار انتخاب کنه.  Content has  be en c᠎reated by GSA C on᠎te᠎nt G​enerator D emov er᠎sion .

قبل از اینکه به تفاوت های نورامیس و رووفیل بپردازیم، بهتره

با ژل رووفیل آشنا بشیم.

بیش از حد از بدن خود انتظار نداشته باشید و خود را با دیگران مقایسه نکنید چون این کار شما را به عقب باز می گرداند و منجر به رفتارهای ناسالم می شود. زمانی که آرام غذا می خورید 70 کالری صرفه جویی می کنید که منجر به کاهش یک کیلو در ماه می شود.

رژیم کتوژنیک شامل چیست

گنجاندن مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی شما می تواند احساس سیری شما را افزایش دهد و به طور بالقوه منجر به کاهش وزن شما شود که باید در رژیم غذایی لاغری سریع به آن توجه کنید. به جای نخوردن غذای مورد علاقه بهتر تکه کوچک از آن را بخورید که فکرش از ذهنتان بیرون کنید.

وقتی غذاها و خوراکی های مورد علاقه ات را می بینید چشمها را ببندید تا آنها را نبینیدو رد شوید یعنی شتر دیدی ندیدی! کافی است تلفن را بردارید و به دوستتان زنگ بزنید چون سرگرم تلفن می شوید و غذاخوردن را فراموش می کنید. بهترین جایگزین مایونز، خردل است چون به همان اندازه طعمی گیرا دارد.

بهترین کار این

است که از یک متخصص، رژیمی متعادل دریافت کنید و تحت کنترل او باشید. این گروه شامل موادی مانند شیر، ماست، کشک، بستنی و پنیر میباشد (در بعضی از منابع پنیر را در گروه گوشت قرار میدهند)، این گروه بهترین منبع کلسیم، ویتامین B، پروتئین و ویتامین B میباشند هر واحد از این گروه برابر است بایک یک لیوان شیر، یک لیوان ماست، ۶۰-۴۵ گرم پنیر (دو قوطی کبریت پنیر) یا یک لیوان کشک پاستوریزه یا نصف لیوان بستنی.

این گروه شامل موادی مانند: گوشتهای قرمز (گوسفند و گوساله)، گوشتهای سفید (مرغ، ماهی و پرندگان)، جگر، دل، قلوه، زبان و مغز، تخم مرغ، حبوبات (نخود، لوبیا، عدس، باقلا، لپه و ماش) و مغزها (گردو، بادام، فندق، پسته و انواع تخمه) است که سرشار از پروتئین، فسفر، ویتامینهای B و B، روی، منیزیوم و آهن میباشند.  Conte᠎nt h as  be᠎en c reated with t he help of G​SA Con᠎tent  Ge nerator DEMO!

یکی از این دو نیم را با پروتئین هایی مانند مرغ، ماهی و گوشت قرمز کم چرب پر کنید و نیم دیگر را با غلات کامل سرشار از فیبر مانند برنج قهوه ای پر کنید تا احساس گرسنگی نداشته باشید و سیر بمانید. صبح یک فنجان قهوه و دو عدد خرما میل کنید.

اگرچه این ممکن است برای والدین شاغل یک چالش باشد، اما این توصیه ها بر عادت های اولیه زندگی در بزرگسالی و سلامتی ما تأثیر می گذارد. البته برخی سرکه سیب را در آب رقیق کرده و آن را بهعنوان نوشیدنی مصرف میکنند که به افرادی که مشکل معده و یا گوارشی دارند توصیه نمیشود. قند خون شما افت پیدا کرده و زمان شام باید جبران ناهار را هم بکنید.

خوردن یک میان وعده سالم ( نان و پنیر، شیر و بیسکویت) در نیمه بعد از ظهر (حدود ساعت ۳) شما را تا زمان شام پر انرژی نگاه می دارد و مجبور نیستند برای کنترل گرسنگی از شیرینی فروشی سر راهتان خرید کنید. سعی کنید کارهایی که ضروری نیستند را کمتر کنید و کارهای مهم مثل ورزش کردن را در اولویت قرار دهید تا در کنار رژیم غذایی زودتر به هدف برسید.

نگاه کردن به آیینه یادآوری می کند که باید وزنتان را کم کنید و کمتر غذا می خورید. کار کمتر برای سیستم گوارشی یعنی مقدار بیشتری از مواد مغذی جذب بدن می شود. در واقع، این رشتههای نازک و شفاف از یک فیبر چسبناک به نام گلوکومنان (نوعی فیبر به دست آمده از ریشه گیاهی با نام فارسی کنجک، موجود در جنوب شرقی آسیا به دست میآید) ساخته شدهاند که میتواند تا ۵۰ برابر وزن خود را در آب جذب کند.

وعده ی کوچک تر سبب می شود بدن مواد مغذی بیشتری جذب کند. با حذف گلوکز به دست آمده از مواد خوراکی بدن شما از چربی به عنوان منبع انرژی استفاده میکند. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

روغن زیتون به عنوان یک منبع چربی خالص، حاوی کربوهیدرات نیست. زیتون غنی از آنتیاکسیدان است که میتواند به محافظت از سلامت قلب و استخوان کمک کند. شنا از ورزش های مفیدی است که کودکان 5 سال به بالا توانایی انجام دارن. همچنین شاید تا مدتی فرد انرژی کافی برای انجام تمرینات ورزشی اش نداشته باشد یا عملکردش در حین انجام تمرینات ورزشی کاهش پیدا کند.

اما اگر در حین پایبند بودن به این رژیم کالری دریافتی خود را هم کاهش دهید، قطعا کاهش وزن مطلوبی را تجربه خواهید کرد. 80 درصد غذای خود را بخورید و 20 درصد آن را کنار بگذارید از این طریق روزانه مقداری کالری را از برنامه غذایی تان کم می کنید.

برنامه رژیم لاغری سریع در یک ماه

پژوهش های مختلفی نشان دادند نوشیدن آب قبل از یک وعده کمک می کند در آن وعده میزان کالری کمتری دریافت کنید که در نهایت به کاهش وزن می انجامد. هنگام خستگی غذای بیشتری می خورید و اصلا به کالری ها تمرکزی ندارید و چاق می شوید پس حواستان باشد خوراکی های پرکالری را کنار بگذارید. می کند و چاق می شوید.

این هورمون تحریک کننده اشتهاست و سبب می شود غذای زیاد بخورید و چاق شوید. با این کار بعد از اینکه وعده خود را تمام کردید دیگر وسوسه نمی شوید بیشتر بخورید! اگر میان وعده خوبی نداشته باشید کوکی ها و شیرینی های پر کالری ممکن است وسوسه تان کنند.

این اتفاق به این دلیل است که آب احساس پر شدن به وجود می آورد پس دیگر نیاز به مقدار بیشتری غذا نیست تا احساس سیری کنید. به جای کنسرو ماهی پر از روغن از کنسروهایی که با آب پر شده استفاده کنید تا کالری کمتری مصرف کنید. یکی از مهم ترین تاثیرات لاغری و کاهش وزن رسیدن به تناسب اندام است.

کاهو از سبزیجاتی است که در برنامه غذایی آزاد به حساب می آید. رژیم کتوژنیک آسانی به نظر می رسد. این دو مورد به صورت کلی، توی هر نوع رژیم غذایی قابل استفاده هستن و مشکلی ندارن. از همین رو افراد به سراغ رژیم لاغری سریع می روند و تلاش می کنند تا از این طریق اندام ایده آل خود را بدست آورند اما نمیدانند که این مسئله میتواند مشکلات بسیار زیادی را برای آنها به همراه آورد.

رژیم کتوژنیک برای دیابت

بعضی از افراد نیز این رژیم را به صورت هفتگی می گیرند و سپس در هفته های آینده به مرور به تعداد روزها اضافه می کنند. رژیم های غذایی سیکلی یا هدفمند، روش های پیشرفته تری هستند و در درجه اول توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. رژیم کیتو با کالری محدود: این روش برای درمان سرطان ابداع شد که در آن شما هم کربوهیدرات و هم کالری دریافتی را کاهش میدهید.

رژیم لاغری سریع کشتی گیران

از روش های مصرف شیر و خرما به این صورت است که خرما را درون شیر خیسانده و به همراه دارچین مصرف می کنند. به علاوه با اضافه کردن ادویه جا نقش نمک را کمرنگ تر کنید. مثلا توانایی بازی کردن با کودک در زمان زیاد. یک روز قبل از بستری در بیمارستان، محتوای قندی غذای کودک را کاهش داده و کودک پس از شام، دیگر هیچ چیزی نمیخورد.

کتوژنیک و دیابت

دیگر آن کودک کم سن و سال نیستید. یادتان باشد تمام غذایی را که در رستوران سفارش می دهید یک جا نخورید و قسمتی از آن را با خود به خانه ببرید تا کالری کمتری دریافت کنید. لاغری سریع با رژیم آب، در صورت تمایل میتوانید رژیم آب درمانی را به آرامی پیش ببرید و در ابتدا با کاهش حجم وعدههای غذاییتان آن را آغاز کنید.

در هر رژیمی احساس نیاز به میان وعده به خوبی دیده میشود، در رژیم کتوژنیک نیز به همین صورت است که با هم میبینیم، پس اگر در بین وعدههای غذایی احساس گرسنگی کردید میتوانید از این موارد بهرهمند شوید. با خود غذا به محل کار ببرید و از خوردن فست فودها در محل کار راحت شوید.

این کار سبب می شود از غذایتان لذت ببرید و پیام سیری را برای مغز خود بفرستید. برای اینکه نهایت بهره را از غذای خود ببرید به نهایت قدرت سیستم گوارش نیاز دارید! همراه بودن با یک دوست و یا اعضای خانواده در رژیم غذایی کمک می کند تا به برنامه غذایی خود پایدار و با انگیزه بمانید و راحتر وزن کم کنید.

رژیم کتوژنیک که به اختصار به آن رژیم کتو هم گفته میشود، بر پایه غذاهای پرچرب و کربوهیدرات معدود یا بدون آن است، تحقیقات نشان داده است که این رژیم فواید زیادی برای سلامتی و لاغری در مقایسه با رژیمهای کم چربی دارد. یک باره مقدار غذای خود را کم نکنید تا دچار ناامیدی شوید بلکه سعی کنید هر بار مقداری از غذای خود را کم کنید تا کم کم آن را بپذیرید.

هر بار که وزن خود را از دست می دهید لباس را نگاه کنید و ببینید چه اندازه فرق کردید این کار انگیزه ای برای ادامه مسیر است و موفق خواهید شد. اما نمی دانید رژیم لاغری آنلاین چه مزایایی دارد و برای این کار از کجا باید کمک بگیرید؟ اگر نمی توانید از چربی غذاها بگذرید حداقل با دستمال کاغذی چربی های آن را بگیرید تا کمی بهتر شود.

تا جایی که ممکن است غذاها را بخارپز یا آب پز کنید تا حداقل از 124 کالری (هر قاشق غذاخوری روغن) در امان باشید. هنگام پخت غذا به جای یک قاشق غذاخوری کره و یا روغن مقدار کمتری استفاده کنید. این مطلب به بررسی نقش و اهمیت ماده ی غذایی خرما در رژیم کتوژنیک می پردازد.

در سالهای گذشته از این رژیم غذایی برای درمان صرع استفاده میشد. رژیم غذایی کتوژنیک موجب می شود بدن شما از قند به عنوان یک سوخت فوری استفاده نموده، بنابراین نیازی به ذخیره آن ندارید. برای افزودن سبزیجات میتوانید از جوانه کلم بروکسل، کیل لاسیناتو، پیاز قرمز و تربچه استفاده کرده و میزان فیبر و مواد مغذی آن را افزایش دهید.

اگر از رژیم استاندارد آمریکایی ( SAD ) پیروی می کرده اید ، کربوهیدرات مصرفی شما کاهش ، پروتئین ممکن است افزایش و یا کاهش و نهایتا چربی مصرفی شما افزایش خواهد یافت. روغن MCT: به نوشیدنی یا ماست اضافه می شود، روغن MCT انرژی لازم را فراهم کرده و به افزایش سطح کتون کمک می کند.

استفان هرمان می گوید: “برای بعضی از افراد، رژیم کتو می تواند مضر باشد.” وی می گوید افرادی که به دیابت نوع 2 مبتلا هستند و مصرف انسولین دارند و همچنین افراد مبتلا به دیابت نوع 1 که باید انسولین مصرف کنند در این دسته قرار دارند. اما اگر معده می گوید دیگر بس است از غذا دست بکشید و باقی آن را برای بعد ذخیره کنید.

رژیم کتوژنیک چیه

به اندازه ای که می خواهید بخورید از غذایتان بردارید و باقی مانده را در یخچال قرار دهید تا کمتر ببنید و بخورید. اگر حس کردید نیازتان را از غذا گرفتید، باقی آن را برای وعده بعدی کنار بگذارید. وقتی پرخوری می کنید خودتان را سرزنش نکنید و به جای آن مشکل را پیدا کنید تا دیگر تکرار نشود. محصولات تقلبی بسیاری در بازار عرضه میشوند که میتوانند سلامتی فرد را شدیداً با مشکل روبرو کنند.

رژیم غذایی کتوژنیک روزانه اگر مشکل ادامه یافت، روزانه یک مکمل پتاسیم مصرف کنید. در ادامه با زوم لایف همراه باشید. به این ترتیب پروسه کاهش وزن با سرعت پائین تری ادامه پیدا خواهد کرد. اگر این کار را انجام دهید 30 درصد کمتر غذا می خورید و سرعت غذا خوردن هم پایین می آید. غذاهایی (سوپ، خیار، سالاد) با کالری کم احساس سیری می دهند و سبب می شوند غذای اصلی را کمتر بخورید.

وقتی لبخند می زنید بین لقمه های غذایی فاصله می افتد و مکث کوتاهی دارید که زودتر احساس سیری می کنید. همیشه سعی کنید 3 تا 4 لقمه از غذای خود را دست نخورده نگه دارید تا هر بار مقداری از کالری غذایتان را کم کنید. حتي اگر مجبوريد چندين بار طي مسير كنيد چون سبب کالری سوزی و لاغری می شود.

با انجام این کار ممکن است هر کسی چند بار غذا بخورد ولی اگر مقدار غذای مورد نیاز هر کس را در آشپزخانه داخل بشقاب بریزید کالری کمتری ذخیره می شود. مهمترین کاری که در رژیم کتوژنیک باید انجام بدید تهیه برنامه غذایی با شرایط خودتون هستش. اکثرا پیشنهاد ویژه رستوران ها غذایی با حجم بسیار بالا و کالری زیاد است که چاق کننده است و زحمات چند روز را از بین می برد.

فقط کافی است که چند جلسه از این دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل بیشتر مردم پس از چند روز رژیم غذایی خاص خود از فرط گرسنگی در مقابل رژیم شکست میخورند. كيسه هاي خريد خود را به صورت متوازن و يك بسته در هر دست حمل كنيد. رژیم های تک غذایی سبب می شود احساس ضعف و گرسنگی کنید و میل بیشتری به غذاخوردن داشته باشید.

هنگام رعایت برنامه غذایی و لاغری برای خود هدیه ای به غیر از غذا مانند لاک، لباس و … همانطور که سرویس سلامت همگانی انگلستان «NHS» میگوید: «اگر میخواهید وزن خود را کم کنید، نرخ هفتگی ایمن برای کاهش وزن بین 0.5 کیلوگرم تا 1 کیلوگرم است.» در غیر این صورت شما در معرض خطر مشکلات سلامتی از جمله سوء تغذیه، سنگ کیسه صفرا و همچنین احساس خستگی و ناخوشی خواهید کرد.

بسیاری از زنانی که دیابت بارداری در آنها پیشرفت میکند، هیچیک از عوامل خطر شناخته شده ابتلا به دیابت بارداری را ندارند. پیگیری این رژیم در ابتدا برای کمک به کاهش التهابات ناشی از رژیم غذایی آغاز شد. اما اتفاقی که در جریان پیگیری این رژیم رخ می دهد این است که رژیم غذایی کتو باعث گرسنگی کشیدن سلول های سرطانی شده و پژوهش ها حاکی از آن است که این رژیم می تواند از اثر تهاجمی سلول های سرطانی بکاهد.

جدیدترین رژیم لاغری سریع

با این کار مقدار زیادی کالری را از آن ساندویچ حذف می کنید. همچنین غذای خانگی از غذای رستوران ها بسیار ارزان تر است پس این کار برای شما دو سر برد است. در نتیجه کاهش وزن مطلوب را پس از مدتی ایجاد خواهد کرد. هنگام خرید از فروشگاه ماشین را دورتر پارک کنید تا مجبور شوید کمی راه بروید و ورزش کنید.

رژیم غذایی کتوژنیک روزانه سرگرم کنید و بعد از مدتی متوجه می شوید که دیگر گرسنه نیستید. به چای پنیر در ساندویج برگر خود از کاهو، گوجه فرنگی، پیاز و خیارشور استفاده کنید که احساس سیری بیشتری می کنید و کالری کمتری دارد. اگر از طرفداران چای سبز هستید، باید بگم که تخم مرغ آبپز همراه با یک فنجان چای سبز تلخ ٨۵ کالری دارد!

اگر برنامه غذایی متعادل را با یک برنامه ورزشی مرتب ترکیب کنید بدن بیشتر مستعد کاهش وزن می شود تا اینکه بخواهید به خود گرسنگی بدهید. بدن خود را هیدراته نگه دارید. خوردن غذا در خانه مطمئنتان می کند که واقعا در حال خوردن چه چیزی هستید و خودتان روی مواد مغذی و مقدار کالری غذا کنترل دارید.

خرید کتاب رژیم غذایی کتوژنیک

هر چه از بالای هرم به سمت پایین نزدیک میشویم حجمی که گروههای غذایی به خود اختصاص میدهند بیشتر شده و باید مقدار مصرف روزانه آنها بیشتر شود. یا اگر ناهار خود را می خرید یک سوپ سالم یا سالاد سبزیجات تازه را انتخاب کنید. نهار سالم برای سرکارتان درست کنید و به کلاس ورزش بروید که برای شادابی اندام بسیار خوب است.

به نظر من رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن، رژيم قلیایی می باشد. بر خلاف باور عموم اینکه چقدر می خورید مهم نیست بلکه نوع غذایی که می خورید مهم است. از آنجایی که رژیم کتو وگن محدودتر از رژیم های وگن معمولی است بسیار مهم است کسانی که از آن پیروی می کنند ویتامین ها و مواد معدنی با کیفیت بالا را تکمیل کنند و وعده های غذایی خود را طوری برنامه ریزی کنند که از یک رژیم غذایی مناسب اطمینان حاصل کنند.

رژیم غذایی او باید تمام مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و نمو جنین را دربرداشته باشد و به موازات آن به کنترل دیابت بارداری اش نیز کمک نماید. استفاده از معجون لاغری یکی از راه هایی است که می توان برای لاغری و چربی سوزی به کار برد. اگر 4 تا دوست چاق داشته باشید احتمالا 2 برابر بیشتر از افرادی که دوست چاق ندارند در آینده نه چندان دور افزایش وزن را تجربه خواهید کرد.

چه چیزی برای لاغری سریع مفید است

کمبود این مواد مغذی برای همه نگران کننده است، اما برای افرادی که نیاز بیشتری به این مواد مغذی دارند، مانند کودکان یا زنان باردار و شیرده جدی تر خواهد بود. دیگر نگران اینکه غذایی ناسالم و خارج از برنامه بخورید نخواهید بود و احتمال اشتباه پایین می آید. با این کار به مقدار غذای بیشتری احتیاج پیدا می کنید و بیشتر از قبل غذا می خورید و حتی ممکن است انتخاب های ناسالم داشته باشید.

آرامش داشته باشید، هنگامی که حمایت کاهش وزن مناسب را انتخاب می کنید، می توانید به آن اعتماد کنید. به طور کلی با در نظر گرفتن چربیهای مناسب و جایگزین کردن آن ها با کربوهیدراتها اندام شخص درگیر حالت متابولیسم گوناگونی می شود و در مقایسه با زمان عادی دچار کاهش وزن میگردد که به آن کتوز نیز می گویند.

کم کردن قند همیشه به کاهش بهتر وزن کمک می کند. به راحتی می توانید به دکتر دسترسی داشته باشید و در بروز هر گونه مشکل، با پشتیبانی تماس بگیرید. یک ماشین دوگانه سوز را در نظر بگیرید. می توانید قبل از بیرون رفتن، یک عدد سیب میل کنید. لیست غذایی قبل از رفتن به خرید برای خود بنویسید که انتخاب خوبی برای انتخاب غذاهای سالم و کمک به کاهش وزن است.

سعی کنید همیشه برای میان وعده غذایی سالم داشته باشید. برای اندازه گیری درست وعده های غذایی تان یک پیمانه مشخص مثلا فنجان داشته باشید و سعی کنید مقدار غذای خود را کاهش دهید. این رژیم محبوبیت روز افزون خود را مدیون تاثیر فوق العاده ای است که بر روی کاهش وزن و کنترل قند خون می گذارد.

رژیم لاغری سریع ران پا

رژیم غذایی، کنترل قند خون و مدت زمان حضور در خارج از منزل ممکن است همگی در وزن یک فرد نقش داشته باشد. به جای مصرف کمپوت هایی که درون شربت های سرشار از قند نگهداری می شوند انواعی را استفاده کنید که داخل آب یا آب میوه طبیعی هستند.

بعلاوه مایونزها سرشار از چربی و روغن هستند. لیموها سرشار از فیبر پکتین هستند که با هوس گرسنگی مبارزه می کند. امروزه با افزایش محبوبیت پرکننده ها، محصولات مختلفی از آنها در بازار موجود هست. در رژیم گیاهخواری وگان، تنها مواد غذایی گیاهی مانند سبزیجات، میوه ها و غلات مصرف می شود و محصولات حیوانی مانند انواع گوشت ها، تخم مرغ و لبنیات حذف می شوند.

مقاله در مورد رژیم کتوژنیک

زیرمجموعهها آن عبارتاند از لاکتو-گیاهخواری (LV) که تخممرغ را حذف میکند و گیاهخواری تخممرغی (OV) که محصولات لبنی را مستثنی میکند. در ضمن، تعداد کالری تقریبا همه مواد خوراکی روی بسته بندی آن نوشته شده است. اندازه و دقت همه ی ترازوها یکی نیست. به همین علت همه رژیم ها باید تحت نظر پزشک رعایت شود تا مواد لازم داخل بدن بالا و پایین شدیدی نداشته باشد.

رژیم کاهش وزن سریع و سالم

↑ در این مقاله، عبارتهای «پرهیز غذایی» یا «گرسنگی طولانیمدت» (به انگلیسی: fasting)، اشاره دارد به بیغذایی و گرسنه ماندنِ طولانی، ضمنِ مصرفِ مایعاتِ بدون کالری؛ مگر آنکه خلاف آن بیان شود. اگرچه که ممکن نیست که کل چربی های شکم را در دو هفته آب کنید، اما می توانید مقدار قابل توجهی از آن را در این دوران کاهش دهید.

رژیم کتوژنیک برای کبد چرب

از کالری دریافتی روزانه خود 500 تا 1000 کالری کم کنید و در بیشتر روزهای هفته 60 تا 90 دقیقه فعالیت فیزیکی با شدت متوسط داشته باشید. یک تایمر را برای 20 دقیقه تنظیم کنید و غذایتان را در این تایم به آرامی بخورید تا فرمان سیری به مغزتان هم برسد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پنج آسان روش‌ها ساخت با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم زودتر 1402 لطفا از صفحه ما بخواهید.