رژیم لاغری سریع

۱۵ نکته ساده برای سبک زندگی سالم


۱۵ نکته ساده برای سبک زندگی سالم از همین امروز زندگی سالم تری را شروع کنید!

آیا می خواهید از همین امروز زندگی سالم تری را شروع کنید؟

حواسم بهت هست عزیزم!

این ۱۵ نکته ساده تمام چیزی است که برای شروع یک سبک زندگی سالم از امروز نیاز دارید.

شما سالم تر، احساس بهتر، پرانرژی تر، کاهش وزن و تناسب اندام در طول مسیر خواهید بود.

و بهترین بخش این است که شما حتی مجبور نیستید همه آنها را دنبال کنید یا همه آنها را به شدت دنبال کنید.

شما مجبور نیستید همه کارها را انجام دهید! لازم نیست این کار را یکجا انجام دهید!
شما فقط باید شروع کنید!

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید اکنون شروع کنیم!

۱۵ نکته ساده برای سبک زندگی سالم


۱. اول صبح یک لیوان آب بنوشید

اولین چیزی که باید هر روز امتحان کنید این است که روز خود را با یک عادت سالم شروع کنید.

یکی از آن عادت ها این است با یک لیوان پر آب آبرسانی کنید.

آبرسانی در صبح فواید زیادی برای سلامتی دارد، بنابراین همیشه قبل از غواصی در روز این کار را انجام دهید.

15 نکته ساده برای سبک زندگی سالم از همین امروز زندگی سالم تری را شروع کنید!  اب

۲. صبحانه متعادل بخورید

صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است که به یک سبک زندگی سالم می رسد.

این به این دلیل است که نحوه شروع روز شما اغلب تعیین می کند که روز شما به کجا می رود.

بنابراین، همیشه مطمئن شوید که روز خود را با خوردن یک صبحانه متعادل شروع کنید.

من را بررسی کنید ۱۰ دستور العمل صبحانه سالم برای کاهش وزن.

۳. هر روز صبح در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید

من همیشه معتقد بودم که خوابیدن ۷ تا ۹ ساعت در روز کلید احساس بهتر و پرانرژی بودن است.

این تا حدی درست است، اما آنچه مهمتر است تنظیم یک برنامه خواب نسبتاً دقیق برای بدن شماست.

با این حال، بیدار شدن در ساعت معین هر روز کیفیت خواب شما را بسیار بهبود می بخشد، زیرا الف زمان بیدار شدن مداوم به ایجاد میل شدید به خواب کمک می کند، که منجر به به شما کمک می کند تا شب راحت تر بخوابید.

۴. برای ورزش وقت بگذارید

به جای رفتن به باشگاه، برای دویدن، دوچرخه سواری به محل کار، یک جلسه HIIT در خانه یا هر فعالیت بدنی دیگری که از آن لذت می برید، بروید.

هر کاری انجام خواهد شد!! به شرطی که برای آن وقت بگذارید و آن را به یک عادت تبدیل کنید.

ورزش کلید داشتن یک زندگی سالم تر است، پس مطمئن شوید که برای آن وقت بگذارید!

پرداخت کردن برنامه تمرینی همه در یک!

سبک زندگی سالم - شروع یک زندگی سالم

۵. زمان نمایش را محدود کنید

به خصوص در صبح زود یا قبل از خواب.

آه، چقدر آسان است که در اینستاگرام، توک تاک یا هر رسانه اجتماعی دیگری پیمایش کنید، اما هر دقیقه در آن مهم است، بنابراین مطمئن شوید که آن را به عادات با کیفیت اختصاص دهید.

صرفا – فقط. متوقف کردن.

به جای پیمایش، یادداشت برداری، طوفان فکری، گوش دادن به پادکست یا فقط استراحت را امتحان کنید.

ما نمی‌توانیم بدون این صفحه‌نمایش‌ها زندگی کنیم، اما اگر زمان صفحه نمایش روزانه خود را کاهش دهیم، خوب می‌شویم.

۶. زمانی را در خارج از منزل بگذرانید

هوای تازه نفس بکشید و هر روز مقداری نور خورشید را جذب کنید.

من عادت داشتم سگم را هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شدم به پیاده‌روی ببرم و از آن زمان صبح‌هایم خیلی تغییر کرده است.

به طور کلی احساس پرانرژی، مثبت و سلامت بیشتری دارم.

بنابراین، در عوض، سگ خود را به پیاده روی ببرید، یا قهوه خود را در ایوان بنوشید – این کار را انجام دهید.

ما در بیشتر روز در داخل ۴ دیوار آجری گیر افتاده ایم، بنابراین هوای تازه و مقداری نور طبیعی برای داشتن یک سبک زندگی سالم ضروری است.

۷. بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید

اطمینان حاصل کنید که حداقل نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات و سبزیجات پر کنید.

به این ترتیب مطمئن می شوید که تمام آن مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن را دریافت می کنید.

حتی اگر برای ناهار پیتزا می خورید، حتماً آن را با سالاد کنار آن متعادل کنید.

تعادل کلید است!

۸. برای روز خود برنامه ریزی کنید

در غیر این صورت چگونه قرار است برای همه چیز وقت داشته باشید؟

داشتن یک برنامه نه تنها به شما کمک می کند تا در طول روز منظم بمانید، بلکه روز شما را نیز با موفقیت آغاز می کند.

از همه کارهایی که امروز باید انجام دهید، یک برنامه، یک لیست یا حتی یک دفتر خاطرات تهیه کنید.

به این ترتیب مطمئن خواهید شد که همه چیز انجام می شود.

۹. آبمیوه یا شیک بخورید

من همیشه “به جای اینکه از آن یک نوشیدنی درست کنم” میوه میخورم:)

با این حال، وقتی صحبت از عادات روزانه سالم به میان می‌آید، اسموتی‌ها و شیک‌ها ضروری هستند، زیرا از نظر مواد مغذی می‌توانید چیزی بیش از یک میوه بخورید.

بنابراین، من مخلوط کن شما را با مقداری توت، موز یخ زده، اسفناج، دانه چیا و مقداری یخ پر کردم.

گاهی اوقات یک قاشق پروتئین یا ماچا اضافه می کنم تا سالم و پر از پروتئین شود.

15 نکته ساده برای سبک زندگی سالم از همین امروز زندگی سالم تری را شروع کنید!

۱۰. حداقل یک روز در هفته گیاهخوار شوید

گوشت و لبنیات در اکثر رژیم های غذایی سالم نقش زیادی دارند.

با این حال، اجداد ما هر روز گوشت نمی‌خوردند.

style = “padding-bottom: 30px; margin-top: 15px;”>

همه چیز در مورد تعادل و مردانگی در هنگام تلاش برای سالم ماندن است، بنابراین سعی کنید حداقل یک روز در هفته مصرف محصولات حیوانی را کاهش دهید و این کار را انجام خواهد داد.

شما سالم تر خواهید شد و سیاره ما بیش از حد سپاسگزار خواهد بود!

بیشتر بخوانید در مورد راهنمای دخترانه مناسب برای تبدیل شدن به یک ورزشکار گیاهخوار – چگونه گیاهی باشیم و چرا

۱۱. دوش آب سرد بگیرید

آب گرم باعث گشاد شدن و شل شدن رگ های خونی می شود، اما هیچ فواید واقعی برای سلامتی ندارد.

از سوی دیگر، دوش آب سرد فواید بسیاری برای سلامتی دارد: fاز بیدار کردن سیستم عصبی تا بهبود گردش خون، پر کردن آن عضلات با خون و انرژی دادن به شما.

آب لازم نیست یخ باشد، برای شروع می تواند به راحتی آب سرد تا کمی گرم باشد.

عادت سالم

۱۲. هر روز حداقل ۱۵ دقیقه بهم ریختگی را از بین ببرید

فضای نامرتب = ذهن آشفته.

عادت کنید حداقل ۱۵ دقیقه در روز را به نظافت محل زندگی خود اختصاص دهید.

من همیشه قبل از خواب این کار را انجام می دهم.

این به من کمک می‌کند سریع‌تر بخوابم و در مکانی تمیز و بدون شلوغی بیدار شوم.

۱۳. کشش

من دوست دارم بلافاصله بعد از بیدار شدنم کشش بدهم، زیرا وقتی از خواب بیدار می شویم، کل بدنم کمی سفت می شود.

حتی اگر ۵ دقیقه طول بکشد، فقط آن را انجام دهید.

پشت، مفاصل و عضلات شما سپاسگزار خواهند بود!

۱۴. رژیم غذایی را شروع نکنید

لطفا نه.

کتو، روزه متناوب، سرخپوشان… اسم رژیم هر چی باشه محدودیت سالم نیست!

درعوض، سعی کنید بدون محدودیت، بدون محدود کردن وعده های غذایی خود، یا شمارش کالری، غذای سالم بخورید.

برنامه غذایی Fit Girl من را بررسی کنید، راهی که بالاخره توانستم غذای سالم را شروع کنم و یک بار برای همیشه وزن کم کنم!

صبحانه سالم و سبک زندگی

۱۵. هر جا می روید یک بطری آب بیاورید

آب برای داشتن یک زندگی سالم بسیار مهم است.

بنابراین، یک بطری را با آب پر کنید، شاید مقداری خیار یا لیمو را در آن خیس کنید و در طول روز بخورید.

هیدراتاسیون به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید، هضم بهتری داشته باشید، پوست بهتری داشته باشید و به طور کلی سبک زندگی سالم تری داشته باشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر