سه خورش لوبیا و نحوه کاهش هزینه های غذا

من مخلوطی از لوبیای شمالی بزرگ ، لوبیا گاربانزو و لوبیا سیاه درست کردم و آن را روی اجاق گاز با سس ماکارونی و کلم بروکلی خرد شده گرم کردم. یک قاشق غذاخوری آمینو نارگیل اضافه کردم. بعد ، آن را در گشنیز تازه ریختم و با سیب زمینی شیرین مخلوط کردم. وقتی می گویم … ادامه

علوم ورزشی نقش پتاسیم در عملکرد ورزشی چیست؟

آنچه در این مقاله خوانده اید آیا پتاسیم کافی در رژیم غذایی شما وجود دارد؟ اگر غذاهای فرآوری شده و غذاهای فوری مصرف می کنید ، ممکن است پتاسیم کافی دریافت نکنید. پتاسیم یک مکمل سدیم است و این دو ماده معدنی به تغییر یکدیگر کمک می کنند. پتاسیم یک الکترولیت است ، ماده معدنی … ادامه

علوم ورزشی آیا افزودن کلاژن به افزایش تولید عضلات کمک می کند؟

آنچه در این مقاله خوانده اید پروتئین آمینو اسیدهای لازم برای ترمیم و رشد ماهیچه ها را تأمین می کند. این نه تنها برای بدن شما بلکه برای سلامت کلی شما نیز مهم است. ماهیچه بعد از تمرین خود را ترمیم می کند ، اما دائما در حال تغییر است. پروتئین های آسیب دیده تجزیه … ادامه

علوم ورزشی نوشیدن کراتین

آنچه در این مقاله خوانده اید کراتین چیست؟ کراتین یک مولکول است که به طور طبیعی در سلول های شما وجود دارد. مصرف کراتین می تواند اندازه و غلظت سلول های شما را افزایش داده و فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد. مزایای مصرف این مکمل آشکار است ، اما بسیاری از مردم نمی دانند … ادامه