بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.

بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده. 27 فوریه 2021 – هنگامی که صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، تنوع زیادی در صنعت تناسب اندام وجود دارد که بهترین برنامه برای تقویت عضلات ، تقویت و رشد چیست؟ و می توانم ببینم چرا زیاد است. با کشیدن تمرینات در هر پست و … ادامه

طرز تهیه سالاد قارچ رژیمی

طرز تهیه سالاد قارچ غذایی مواد اصلی سالاد قارچ همانطور که از نامش مشخص است قارچ است. این زیبایی سفید خواص زیادی دارد. قارچ های خوراکی منبع خوبی از فیبر و اسیدهای چرب اشباع نشده هستند اما کالری بسیار کمی نیز دارند. این قارچ سرشار از ویتامین D ، سلنیوم و آنتی اکسیدان است […] … ادامه

با قدرت خود را دوست داشته باشید. | اتصال انرژی

تمرکز بر فوریه حتی اگر یک ماه کوتاه باشد ، این امر شما را از عاشق شدن با یک روال جدید و قوی نگه داشتن تصمیمات شما باز نمی دارد. اگر این را نمی دانید ، ما واقعاً می خواهیم بهترین کلاسها ، ماشینهای درجه یک و مربیان متخصص را داشته باشیم. علاوه بر این … ادامه

فواید نوشیدن سرکه سیب (+8 دستور برای بیشتر شدن)

سرکه سیب (ACV) یکی از غذاهای مورد علاقه در دنیای تغذیه است و به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد. تونیک تقویت شده دارای مزایای زیادی برای سلامتی است ، از جمله بهبود هضم ، تسکین سوزش سر دل ، کاهش قند خون و سطح چربی ، افزایش انرژی و از بین بردن … ادامه

غذاهایی که نباید قبل از ورزش خورد – دکتر رویا خادمیان

غذاهایی که نباید قبل از ورزش مصرف کنید توجه به تغذیه یک نکته بسیار مهم در ورزش است. بدون رژیم غذایی مناسب ، نمی توانید چربی بسوزانید و عضله بسازید. وقتی صحبت از ورزش می شود ، ما همیشه در مورد آنچه بخوریم صحبت می کنیم. اما در ادامه ، ما در مورد برخی از … ادامه

اثرات مصرف بیش از حد غذاهای تند – دکتر رویا خادمیان

اثرات مصرف زیاد غذاهای تند علم ثابت کرده است که مصرف زیاد غذاهای تند یکی از شایع ترین علل درد معده و اسهال است. مصرف متعادل غذاهای تند و استفاده از مقدار مناسب ادویه جات ترشی جات می تواند به بهبود سلامت انسان کمک کند ، اما مصرف بیش از حد آنها می تواند تأثیر … ادامه

توضیح توسط متخصص تغذیه: بهترین منابع فیبر رژیمی (و چرا به آن نیاز دارید!)

در این زمان از سال ، هنگامی که افراد تمایل به تغییر یا قرار دادن عادات جدید و سالمتر در رادار خود دارند ، من همیشه آنها را تشویق می کنم تا پیام مثبت را القا کنند. labi pa imbis mubu مقدار زیادی میوه و سبزیجات ، پروتئین زیاد … و شاید سرشار از مواد … ادامه

ما به اندازه کافی از این برنج زردچوبه استفاده نمی کنیم

آیا به دنبال یک غذای عالی هستید که طعم (و رنگ) زیادی به غذای اصلی شما اضافه کند؟ اگر چنین است ، ما اکنون در کنار شما هستیم. (و اگر نه ، هنوز باید بخوانید زیرا این دستور غذا خطرناک است.) سلام برنج زردچوبه – SDBF جدید شما. (AKA: بهترین دوست در کنار بشقاب.) این … ادامه

رابطه رژیم غذایی مدیترانه ای و مهارت های پیری – دکتر رویا خادمیان

رابطه رژیم غذایی مدیترانه ای و مهارت های پیری نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که رژیم مدیترانه ای دارند در بزرگترین سن هوشیاری و آمادگی بیشتری دارند. مطالعه محققان دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند نشان داد که پایبندی دقیق به رژیم غذایی مدیترانه ای با امتیاز بیشتر با آزمایش های مختلف حافظه و … ادامه

تأثیر کافئین بر تغییرات مغز جنین – دکتر رویا خادمیان

تاثیر کافئین بر تغییرات مغز جنین مطالعات اخیر نشان داده است که مصرف کافئین در دوران بارداری می تواند مسیرهای مهم مغز در نوزاد را تغییر دهد. محققان دانشگاه روچستر دریافتند که مصرف کافئین در دوران بارداری می تواند مسیرهای مهم مغزی را تغییر داده و منجر به مشکلات رفتاری در افراد مسن شود. محققان … ادامه