انتخاب بهترین مرکز مراقبت از سالمندان در منزل


افراد با ورود به دوران سالمندی با تغییرات زیادی در وضعیت سلامت و انجام کارهای روزمره‌شان روبرو می‌شوند. کم تحرکی، عدم توانایی انجام کارهای روزمره و احساس ناتوانی، تنهایی و افسردگی مشکلات زیادی را برای این افراد به وجود می‌آورد. از طرفی خانواده‌ها هم به خاطر این که در طول روز فرصت کافی برای مراقبت از سالمندان خود را ندارند، نیازمند انتخاب یک پرستار خواهند بود. برای استخدام بهترین پرستار باید با انتخاب بهترین مرکز مراقبت از سالمندان، یکی از افراد متخصص در زمینه پرستاری از سالمندان را استخدام کنید. در این مقاله لیست بهترین مراکز مراقبت از سالمند در منزل را برای شما آورده‌ایم تا با خیالی آسوده یکی از بهترین مراکز مراقبت از سالمند در منزل را برای استفاده از خدمات پرستاری استفاده کنید.

خدمات مرکز مراقبت از سالمند

پیش از انتخاب یک مرکز مراقبت از سالمندان، بهتر است با خدماتی که این مراکز ارائه می‌دهند آشنا شوید. در واقع با آشنایی با این خدمات، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین مرکز را برای انتخاب پرستار سالمند در منزل را انتخاب و استخدام کنید. از جمله این خدمات عبارتند از:

ارسال پرستاران ماهر در بیمارستان به عنوان همراه سالمندان بیمار

اعزام آمبولانس و تجهیزات مراقبتی برای سالمندان

بررسی کامل نیازهای خانواده‌ها و سالمندان برای معرفی پرستار مورد نیاز آن‌ها

سنجش و ارزیابی عملکرد پرستاران اعزامی از خانواده‌ها و سالمندان

نیاز های مشتری از یک مرکز پرستاری

بعد از این که با خدمات مراکز مراقبت از پرستاری سالمندان در منزل آشنا شدیم، این سوال مطرح می‌شود که انتظارات و یا نیازهای مشتری از یک مرکز پرستاری چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که خانواده‌ها به دلیل این که فرصت کافی برای نگهداری از سالمندان خود را ندارند، به این نوع مراکز مراجعه می‌کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که اغلب این افراد، فرصت بررسی تک تک افرادی که به عنوان پرستار فعالیت می‌کنند را ندارند. بنابراین یکی از نیازهای مشتریان از یک مرکز پرستاری این است که افرادی که به عنوان پرستار سالمند معرفی می‌کند، کاملا در این حوزه متخصص بوده و مهارت‌های لازم برای نگهداری از سالمندان را کسب کرده باشند.

علاوه بر این مشتری از یک مرکز پرستاری انتظار انتخاب افرادی را برای کار پرستاری از سالمندان دارد که علاوه بر دانش تخصصی، ویژگی‌های لازم برای انجام کار خود را داشته باشند. صبوری، مهربانی، خوش صحبتی، عشق و علاقه به بودن در کنار سالمندان و کمک به آن‌ها و … از جمله این نیازها است. به جز مواردی که بیان کردیم، خانواده‌ها از یک مرکز معتبر خدمات پرستاری انتظار پشتیبانی و پیگیری و همچنین ارزیابی عملکرد پرستاران سالمند را دارند.

انتخاب مرکز مراقبت از سالمندان

بیشتر بخوانید:چه زمانی به فکر انتخاب یک مرکز مراقبت از سالمندان باشیم؟

وظایف پرستار سالمند در منزل

هنگامی که برای انتخاب و استخدام یک پرستار برای سالمند خود به یکی از مراکز معتبر مراقبتی مراجعه می‌کنید، پیش از آن که پرستار در منزل‌تان حضور پیدا کند، باید از وظایف او آگاهی داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین وظایف پرستار سالمند در منزل را بیان می‌کنیم. البته برخی از این موارد جزو وظایف اصلی پرستار سالمند نیستند، اما در صورت نیاز سالمندتان می‌توانید از آن مرکز مراقبتی که خدمات پرستاری را به شما ارائه می‌دهد، درخواست انجام هر یک از موارد را داشته باشید:

  • نگهداری از سالمند به صورت ساعتی یا شبانه‌روزی و کمک به انجام کارهای روزمره او
  • کمک به حرکت کردن و یا همراهی سالمند برای انجام پیاده‌روی
  • انجام کارهای مربوط به نظافت شخصی سالمند
  • انجام کارهای اداری و مالی سالمند
  • کنترل وضعیت سلامت و درمان سالمند و چک کردن علائم حیاتی او
  • خریداری و تهیه وسایل مورد نیاز روزانه فرد سالمند
  • تهیه غذا و در صورت نیاز غذا دادن به سالمند
  • شستشوی البسه و نظافت منزل بنا به درخواست سالمند یا خانواده وی
  • کتاب خواندن برای سالمند و سرگرم کردن او
  • کمک و همراهی با سالمند برای شرکت در جمع‌های دوستانه و بردن او به پارک
  • گزارش وضعیت جسمانی و مصرف داروهای سالمند به پزشک مربوطه
  • هم‌صحبتی و هم‌نشینی با سالمند به جهت حفظ روحیه و شاداب شدن او
  • کمک به استحمام شخص سالمند و رفتن به دستشویی

همانطور که گفتیم برخی از موارد گفته شده را باید با درخواست به مرکز خدمات پرستاری، استفاده کرد. بنابراین ابتدا نیازهای خود یا سالمند و همچنین ساعات مورد نیاز برای مراقبت از سالمند در منزل را در نظر بگیرید و سپس نسبت به انتخاب پرستار برای سالمند خود اقدام کنید.

لیست بهترین مرکز مراقبت از سالمند در منزل (در مقاله لیست بهترین مرکز مراقبتی ها ذکر شود مرکز مراقبتی خودمان . سفیر . زندگی برتر . آراد . پرستار اول . آسایش ایرانیان . پرستار برتر } و درباره هر کدام توضیح مختصر داده شود )

تا اینجا خدمات مراکز مراقبتی، نیازهای مشتریان و همچنین وظایف پرستار سالمند در منزل را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه این مقاله می‌خواهیم لیستی از بهترین مراکز مراقبت از سالمند در منزل تهران را به شما معرفی کنیم:

مرکز خدمات پرستاری

مجموعه خدمات پرستاری بزرگترین مرکز تخصصی خدمات پرستاری در تهران است که با آموزش و سنجش نیروی انسانی متخصص و مجرب، بهترین خدمات مراقبتی از کودکان، بیماران و سالمندان را عرضه می‌کند. همچنین این مرکز خدمات خود را در قالب مراقبت‌های روزانه یا ساعتی و شبانه‌روزی یا 24 ساعته ارائه می‌نماید. علاوه بر این از دیگر مراکز معتبر پرستار سالمندان در منزل می‌توان موارد زیر را نام برد:

مجموعه مراقبت از سالمندان سفیر آرامش

مرکز خدمات پرستاری زندگی برتر

مجموعه مراقبت از سالمندان آراد

مرکز پرستار اول

خدمات پرستاری آسایش ایرانیان

مرکز مراقبت از سالمندان پرستار برتر

بیشتر بخوانید:اشتباهات رایج پرستار سالمند در مراقبت از سالمند

انتخاب مرکز مراقبت از سالمندان

خدمات و پشتیبانی

مرکز خدمات پرستاری یکی از مراکز معتبر خدمات مراقبتی است که به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی خدمات پرستاری در تهران شناخته شده است. این مرکز با جذب افراد علاقه‌مند دارای مدارک تحصیلی مرتبط با پرستاری از سالمند، آموزش‌های لازم خود را در قالب دوره‌های تخصصی مهارت پرستاری ارائه می‌دهد. هدف این مرکز از برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت نیروی متخصص و مجرب در حوزه پرستاری می‌باشد.

یکی از امتیازات خدمات مراقبتی این مرکز پشتیبانی 24 ساعته است که با ارزیابی عملکرد پرستاران خود، سعی در ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده دارد. شما با درخواست اعزام پرستار به این مرکز، این امکان را خواهید داشت تا پس از بررسی عملکرد پرستار اعزام شده، در صورت لزوم درخواست تعویض پرستار را به مجموعه بدهید. برای استفاده از خدمات و پشتتیبانی مجموعه کافی است با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.



Source link