با کاهش قیمت داروهای ED همه چیز برای مردان SA به نظر می رسد


درمان اختلال نعوظ (ED) در آفریقای جنوبی مقرون به صرفه تر می شود زیرا قیمت دارو برای درمان آن همچنان در حال کاهش است. این بدان معناست که مردان دیگر مجبور نیستند عشق ورزی را به مناسبت های خاصی مانند روز ولنتاین محدود کنند.

افزایش رقابت در بازار منجر به کاهش قیمت ها به طور متوسط ​​33 درصد در 11 سال گذشته شده است، به طوری که محصولات ژنریک اکنون با قیمتی کمتر از R80 برای یک بسته چهار تایی در دسترس هستند.

فضل سولومون، مدیر گروه سلامت مردان برای Pharma Dynamics، می گوید که معرفی داروهای ژنریک به بازار باعث کاهش قیمت شده است.

در حال حاضر، ده برند مختلف ژنریک در دسترس بیماران SA وجود دارد که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده تعداد بیشتری از آن‌ها دنبال شوند. سولومون می‌گوید: ما می‌خواهیم درمان اختلال نعوظ را تا حد امکان راحت، مقرون‌به‌صرفه و محتاطانه کنیم.

نشانه ای از نگرانی های اساسی سلامتی

ناتوانی جنسی یک مشکل رایج است که از هر 10 مرد بالای 40 سال، 4 نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. اما این رقم به احتمال زیاد حتی بیشتر است زیرا بسیاری از بیماران برای درمان خجالت می کشند. ED به ناتوانی مرد در رسیدن به نعوظ محکم برای رابطه جنسی اشاره دارد. و می تواند با سایر نگرانی های سلامتی مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی و دیابت مرتبط باشد. این شرایط اغلب نتیجه عوامل سبک زندگی مانند چاقی، سیگار کشیدن و مصرف بیش از حد الکل است.

سولومون تأکید می‌کند که این بیماری می‌تواند نشانه‌ای از نگرانی‌های اساسی سلامتی باشد. او خاطرنشان می کند که ED بخشی از سیستم هشدار داخلی بدن است که نشان می دهد همه چیز خوب نیست. سولومون می‌گوید: «ما همه مردانی را که از ED رنج می‌برند تشویق می‌کنیم تا از پزشک خود برای معاینه فیزیکی کامل بخواهند تا علت اصلی را پیدا کنند.

تشویق مردان به دنبال کمک ED

فارما داینامیکس، تامین کننده اصلی داروهای ED در آفریقای جنوبی، اولین کسی بود که در سال 2012 یک معادل ژنریک از مبتکر را به بازار عرضه کرد.

هزینه نهایی درمان می تواند به دلیل عواملی مانند هزینه های توزیع متفاوت باشد. این هزینه ها از داروخانه ای به داروخانه دیگر متفاوت است. با این حال، به دلیل افزایش رقابت در بازار، مردان می توانند انتظار داشته باشند که امسال هزینه کمتری بپردازند. – سلامت نیوز