پزشک بیکار در Mpumalanga در مورد وضعیت وخیم صحبت می کند


من یکی از پزشکان بیکار در مپومالانگا هستم. همانطور که در آپارتمان کوچکم نشسته ام و در میان بقایای دوران تحصیل پزشکی ام احاطه شده ام، نمی توانم احساس ناامیدی و ناامیدی نکنم. من در این احساس تنها نیستم. من یکی از بسیاری از پزشکان بیکار در مپومالانگا هستم که در تلاش برای یافتن جایی در همان سیستمی هستم که ما مشتاق خدمت به آن هستیم.

من خدمات اجتماعی خود را در دسامبر سال گذشته به پایان رساندم و مشتاق بودم که حرفه خود را به عنوان یک حرفه پزشکی شروع کنم. اما شش ماه بعد، با وجود درخواست ها و مصاحبه های متعدد، هنوز بیکارم. برنامه بورسیه ای که هزینه تحصیل من را تامین می کند از من انتظار دارد که برای یک دوره مشخص در استان کار کنم. اما بدون شغل، نمی توانم به تعهداتم عمل کنم.

وضعیت وخیم است. Mpumalanga با کمبود شدید پزشک مواجه است و تعداد کمی از موقعیت های موجود بسیار رقابتی هستند. من و بسیاری از همکارانم مجبور شده‌ایم به حمایت مالی خانواده و دوستان خود تکیه کنیم، در حالی که برخی دیگر مجبور شده‌ایم برای گذران زندگی خود کارهای بدی انجام دهند. آسیب های روحی و روانی این وضعیت قابل اغراق نیست.

سیستم مراقبت های بهداشتی در Mpumalanga در حال حاضر تحت فشار است، با زمان انتظار طولانی و مراقبت ناکافی. کمبود پزشک به این معنی است که بیماران اغلب توسط کارکنان بی تجربه ویزیت می شوند که منجر به تشخیص اشتباه و درمان ناکافی می شود. وضعیت بحرانی است و فقط در حال بدتر شدن است.

مشتاق خدمت کردن

ما پزشکان بیکار فقط آمار نیستیم. ما افرادی با مهارت، تخصص و اشتیاق برای خدمت به جوامع خود هستیم. ما مشتاق هستیم که به سیستم مراقبت های بهداشتی کمک کنیم، اما کمبود فرصت ها پتانسیل ما را خفه می کند. ما مجبوریم شاهد خروج همتایانمان از استان در جستجوی چشم‌اندازهای بهتر باشیم که این امر باعث کاهش بیشتر نیروی کار پزشکی در حال حاضر کمیاب می‌شود.

وزارت بهداشت Mpumalanga و دولت ملی نیاز به اقدام فوری برای رسیدگی به این بحران دارند. ما به فرصت های شغلی بیشتر، برنامه های آموزشی و حمایت از پزشکان بیکار نیاز داریم. ما به یک سیستم مراقبت بهداشتی نیاز داریم که به متخصصان خود ارزش قائل باشد و آنها را حفظ کند، نه اینکه آنها را دور کند.

وقتی به اطراف آپارتمانم نگاه می کنم، بقایای رویاهایم را می بینم، گواهی ها و جوایزی که زمانی نماد پتانسیل من بودند. من می دانم که در این مبارزه تنها نیستم، و از پزشکان بیکارم می خواهم که صحبت کنند، داستان های خود را به اشتراک بگذارند و از رهبران ما درخواست اقدام کنند. ما با هم می توانیم یک سیستم مراقبت بهداشتی ایجاد کنیم که واقعاً به مردم Mpumalanga خدمت کند. – دکتر بیکار، Bushbuckridge

  • سلامت نیوز

    Health-e News سرویس اختصاصی اخبار سلامت آفریقای جنوبی و خانه روزنامه‌نگاری شهروند OurHealth است. ما را در Twitter @HealtheNews دنبال کنید

    مشاهده همه پست ها