خرید لوازم هوشمند سازی مدارس لوازم هوشمند سازی مدارس درجه یک سیستم های هوشمند

با میکروفن بی سیم به راحتی میتوان در سطح کلاس آزادانه و بدون دست و پاگیری سیمها حرکت کرد و فعالیت مربوطه را انجام داد. با توجه به اینکه بسیاری از فرایندها به صورت خودکار و آنلاین انجام میشوند، ارتباطات آسان گشته و بار بسیاری از فعالیتهای زمانبر از روی دوش پرسنل مدرسه، والدین و دانشآموزان برداشته شده که منجر گردیده تا افراد بتوانند زمان و هزینه خود را بر روی کارهای مهمتری اختصاص دهند و بدین صورت بهرهوری فرایند آموزش و پرورش را به میزان قالب توجهی بهبود بخشند. متفکران (اعم از دانشمندان علوم تجربی، بهویژه زیستشناسان، فیلسوفان و متکلمان) آرای بسیار متفاوتی درباره این نظریه ابراز نموده و آن را از زوایای متعددی، مانند توصیف آن با آخرین تحولات و نظریات رقیب، تحلیل نظریه با استفاده از تحقیقاتی که در فلسفه علوم طبیعی، بهویژه زیستشناسی انجام شده و گزارش آرای متفکران صاحبنظر اسلامی و غربی در باب آن، بررسی کردهاند. مورد استفاده قرار می گیرد. در گام اول باید گفت مدرسه هوشمند، مدرسه ای است که بر اساس تکنولوژی های نوین آموزشی طراحی می شود و دانش آموزان در این مدارس علاوه بر اینکه یاد گیرنده هستند، نقش فرا یادگیری نیز دارند.

هوشمند سازی مدرسه

مدرسه هوشمند - هوشمند سازی مدرسه - قیمت - نمایندگی - هوشمند سازی آرات مهمترین عامل در افزایش راندمان آموزشی و کاهش خستگی، کسلی و بیحوصلگی فراگیران نور است. یوسفی و خیر(1381)، در پژوهشی به بررسی پایایی و روایی مقیاس سنجش مهارتهای اجتماعی ماتسون و مقایسه عملکرد دختران و پسران پرداختند و به این نتیجه رسیدند که در عامل مربوط به مهارتهای اجتماعی مناسب، نمرههای دختران به نحو معنیداری بیشتر از پسران و در عامل مربوط به روابط با همسالان، نمرههای پسران به نحو معنیداری بیشتر از دختران بود.آقاجانی (1381)، در پژوهشی به بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر سلامت روان و منبع کنترل دانشآموزان مقطع دبیرستان پرداخت. تبیین وجود ارگانیسمهای پیچیده، مطمئناً تبیین درستی است، امّا تبیین نهایی از آن حقیقت نیست. برای نمونه، پیروان تیلارد دو شاردن، پیرو الهیات تکاملی هستند و به مسیح به عنوان نقطه نهایت و هدف نهایی فرآیند تکامل مینگرند (Chardin, 1959, 73). نارسایی افکار تیلارد با برخی از تحوّلات اخیر اختر فیزیک، ژنتیک و زیستشناسی مولکولی آشکار گردیده است و امروزه غالباً نماینده الهیات تکاملی را مکتب پویشی میدانند. طرفداران مکتب پویشی به جای آن که از نقش بزرگ شانس و تصادف در جهشهای ژنتیکی ناراحت شوند یا بخواهند آن را پنهان کنند، آن را کاملاً سازگار با وجود خداوند تصویر میکنند .(Whitehead, 1992, farsamooz.ir 101) تفکّر پویشی، فیزیک جدید را با زیستشناسی تکاملی به نحوی تلفیق میکند که ایدههای بینظمی و انتخاب طبیعی را با وجود خداوند سامان میدهد؛ البتّه، خداوندی که با خدای ادیان بسیار فاصله دارد. ​.

زیستشناسی مولکولی جدید با تأکید بر سرشت ظاهراً تصادفی جهشهای ژنتیکی بر مبنای تغییرات تکاملی، ایده قدرت، تدبیر و خیرخواهی الهی را مورد تردید قرار داده است و در نهایت، شاید خدای تاسبازی را که کاملاً با خداباوری سنتی متفاوت است، تأیید نماید. ناقدان این الهیات معتقدند که رویکرد اگزیستانسیالیستی، میان شخص و طبیعت جدایی و انفکاک ایجاد میکند و به یک جهان مکانیکی و موجبیتی قایل است. نظریه تکامل، سنگبنای زیستشناسی جدید است و هیچچیز در زیستشناسی جدید جز در سایه تکامل معنا نمییابد .(, 1973: 125) این نظریه از بدو پیدایش تاکنون، ارتباطی تنگاتنگ با معرفت دینی داشته و موجب پیدایش نحلههای فکری جدید در فلسفه شده است و پرسشهای فراوانی برای فلاسفه، به خصوص فلاسفه اخلاق، علم، دین و معرفتشناسان ایجاد کرده است. آلفرد نورث وایتهد ـ از فیلسوفان مکتب پویشی ـ به خداوند به عنوان یک وجود تکاملپذیر مینگرد و مشتاقانه بینظمی ظاهری در تکامل را به عنوان مبنای تفکر جدید در باب خدا پذیرفته است. الهیات تکاملی، کیهانشناسی تکاملی را به عنوان چیزی مطلقاً گریزناپذیر در باب تفکر ما درباره خداوند میداند.

پیروان این مکتب معتقدند تفکر تکاملی، انسان را وامیدارد که خدا را کاملاً در کاروبار جهان دخیل بداند. 2. روند حیات از سادگی به پیچیدگی میگراید، از حیات ساده تکسلولیها، باکتریها و جلبکهای سبزآبی (و یا شاید اشکال سادهتر ناشناخته) به سمت حیات چندسلولیها، دوزیستان، خزندگان، پرندگان، پستانداران و سرانجام انسان. علم ژنتیک با نشان دادن شباهتهای سلولی و مولکولی که بیانگر نظریه نیای مشترک در حیات بود، از نظریه تکامل حمایت کرد. از این رو، انواع جدید از دگرگونیهای تصادفی، بر اثر انتخاب طبیعی به وجود آمدند. در آغاز قرن بیستم، اعتبار علمی این نظریه به جهت فقدان شواهد تأییدی لازم، تضعیف شد، امّا به تدریج ژنتیک، نظریه تکامل داروین را مورد حمایت و بازبینی قرار داد و این تئوری را روزآمد کرد. مدیریت دانش عبارت است از یک رویکرد نظام یافته و یکپارچه جهت شناخت، استفاده و سهیم شدن در تجارب و تخصص های موجود مدون و نامدون در سازمان. او علت وجود انواع موجود را صرفاً چنین میدانست که آنها تنازع بقا را از سر گذرانده و جان به در بردهاند، در حالی که هزاران نوع دیگر در آن تنازع از بین رفتهاند.